fredag 24 september 2010

Vad hände här?

 Jag, av alla människor startar en blogg? Nog för att det kanske inte är helt oväntat, då jag en gång för några år sedan hade en. Men den är nu historia, den existerar inte längre och det är jag nog lite glad över. Varför vet jag inte. Än mindre vet jag varför jag startade en ny. Till vilken nytta? Kanske för att jag är på ett extremt skrivarhumör, eller kanske för att jag har lite skuld känslor över alla mejl som mina vänner har fått den senaste tiden (som inte innehåller någon livsviktig fakta, bara om hur man med hjälp av natriumklorid kan få en matta att flyga... Det är i alla fall en hypotes som jag har, och vem vet det kanske funkar? Eller inte... )
Börjar ångra att jag starta den nu, fick ju bara en liten idé och nu har jag en... blogg? Vet inte om jag orkar detta, det återstår ju att se. Detta verkar ju hoppfullt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar