onsdag 29 september 2010

Olycka blev lycka

Min nagelfil var borta, världen gick under. Ja... nästan i alla fall (eller inte alls). För några dagar sedan så drömde jag att jag hade hittat min nagelfil, den är ganska betydelsefull för mig, som ni kanske förstår. I och med att ni förstår det, så kan ni ju bara föreställa er hur besviken jag blev när jag förstod att allt bara varit en dröm. Jupp, det är sorgligt. Av någon anledning så vägrade jag köpa en ny, jag var högst övertygad över att den borde existera någonstans i lägenheten. Och visst gjorde den det. För X-antal timmar sedan, så såg jag något som jag saknat i några veckor. Kan ni gissa vad det var? Jovisst kan ni det, såklart var det min nagelfil! Hihi jag blev så barnsligt glad när jag hittade den. Eller hitta och hitta, plötsligt var den under vardagsrums bordet (ni vet där en massa tidningar samlas) mitt framför näsan på mig, eller nja inte riktigt, men jag kollade just ditåt. Vips så blev jag lycklig som ett barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar