söndag 26 september 2010

Och film blev det.

Plötsligt befann jag mig med min kompis och hennes bror i deras lägenhet. Film var det. Åh vilka filmer sen! Favoriten för kvällen var ”9”, en underligt underbar animerad film, som handlar om några trasdockor. De är nästan de enda överlevande som finns kvar, dock finns även några robot likande monster (som förövrigt är de som ligger bakom att allt annat är utplånat) som inte är sådär jättesnälla, om man säger så. Mer kan jag inte berätta, förutom att den verkligen är värd att se! Åh vad jag gillade den!

I och med att jag inte har någon aning om hur man tar in video klipp på bloggen (vem är inte förvånad?) så kom jag på att jag kanske kan länka, trailern, i alla fall.
http://www.youtube.com/watch?v=OnoJecu9e7c    <--- ni ser den bra och tydligt nu va? Det är bara att klicka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar