torsdag 30 september 2010

Några dagar har passerat gå?

Är det bara jag som tycker denna veckan har gått snabbt? För helt plötsligt, bara sådär, så vart det torsdag. Åh vad jag har längtat till denna dagen, eller snarare till efter att skolan var klar. Jag vet inte hur det är med er, men mina lärare älskar att ge oss läxor till torsdagar (självklart har jag läxor alla andra dagar också, men torsdagar har det där lilla, lilla extra). Så det vart bra skönt när dagen var över. Tre förhör är ju kanske inte det roligaste, men det är så det är.

Imorgon. Fredag. Så blir det vandring, längtar lite faktiskt. Det ska bli kul att vara i skogen. Har dock ingen aning om vilka skor jag ska ha. Vill ju inte ha för "tunga" skor (om ni fattar vad jag menar) det är ju ändå en mil som väntar... aja jag kommer nog på något.
 (I-landsproblem eller vad?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar