lördag 25 september 2010

Mästare eller vad?


Japp, jag är nog (inte för att skryta) mästare i att vara oteknisk. Det är sant! Jag vet inte hur många gånger som jag har skrivit en text och plötsligt, helt utan förvarning, så har den försvunnit. Poff. Eller hur många gånger som jag råkat klicka fel. Det är inte lätt. Men vad ska man göra? Jag får väl finna mig i att jag inte har gåvan.

Sitter här och försöker, ja jag försöker, fixa designen. Går det bra? Nej. Är jag det minsta nöjd? Nja, typ... med en sak? Vet jag hur jag ska göra för att bli nöjd? Nej. Detta är ju sorgligt. Minst sagt.

Dock så har jag en plan! Som är så enkel som såhär, jag äter något (frukost förslagsvis) och SEN så kommer jag på hur jag ska göra för att bli nöjd. En mycket bra plan, om jag får säga det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar