måndag 21 februari 2011

Under några dagar

 Förra lördagen så kom jag, min pappa och min yngsta lillebror på att  idag är en sådan där bra dag för bowling. Så då gick vi till en bowlingbana och knöt skorna.

Jag är inte det minsta bra på att spela, men min lillebror
och min pappa är en väldans duktiga, enligt mig.


Efter bowlingen så gick jag och köpte godis och läsk, för att sedan sätta mig på en parkbänk. Det var nämligen vår i luften med en sol som sken. Det var fint. När jag satt där fick jag ett sms om att jag kunde få lunch hos en fin vän, inte tackar man ju nej till det. Jag stannade där ett tag och under tiden som kom fler människor och plötsligt tog man fram kakao och mjöl och lite till, kladdkakemuffins stod på menyn. Där stanna jag hela natten och titta på en massa filmer, jätteroligt och fint men tyvärr så har jag inga bilder på det, typsikt va?

På måndagen så var det ju alla hjärtans-dag. Och i Metro såg man denna fina spalt, med barn som gav tips, så himla gulligt, mina favoriter är nog, "Fråga snällt:`Hej vill du bli ihop med med?` " och "Var snäll några dagar- fråga sedan chans" är också fin. 

I fredags så fann jag denna fina väska i en 2-hand-butik i Lund. Lite senare på kvällen så tog jag mig till Barsebäck där det väntad födelsedagskalas med tårta och allt, en god vän hade nämligen bestämt sig för att bli 18 och allt. Jättegott och trevligt var det! 


På lördagen så träffade jag en fin gammal barndomskompis, som jag har känt hela mitt liv.Så himla kul att få träffa henne, vi pratade, sjöng, spelade piano, hyrde en massa filmer och åt en massa, massa godis. Bara fint.

Under Söndagen så kom en klasskompis ner, vi ska nämligen hålla ett föredrag efter sportlovet och behövde finslipa lite. Det blev en massa bra och jag tror nog att redovisningen kommer gå bra.

Det var lite det som hade hänt, hoppas ni haft det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar