onsdag 2 februari 2011

För att det är onsdag idag

min bästa vän är några fina personer som jag kan prata med när som helst om allt och inget, som alltid ställer upp för mig och som jag mer än gärna ställer upp för.
när jag borstar tänderna  hoppas jag alltid att det ska gå över så fort som möjligt så att jag kan börja göra något annat 
när jag lagar mat  så brukar det ofta bli något enkelt, jag älskar mat, men jag är inte särskilt duktig på det, vilket är synd
jag är rädd för  spindlar och för att en dag stå där helt ensam och inte veta vart jag ska ta vägen



den värsta känslan är  avundsjuka, det finns inget gott med den känslan.
den bästa känslan är, kärlek
jag är bäst på vara glad och sprida en optimism runt omkring mig.
jag är sämst på att måla naglarna, är verkligen urdålig på det! Och så är jag dålig på att hålla tider, vilket inte alls är bra!
jag lyssnar på mycket bra musik, Regina Spektor är den som går mest på helvarv på spotify för tillfället.
jag pratar väldigt fort.
jag tycker om att skratta, vara med roliga, charmiga personer, ha picknick, ha en massa filmkvällar, spela piano, spela spel med dem bästa, läsa en riktigt bra bok, äta en underbart god middag, träffa nya människor och att kramas.
kärlek är  nog det finaste som finns!



i somras var jag  på ett väldigt picknick humör och ordande picknickar med alla som jag tycker allra mest om.
sist jag grät var  förra veckan när jag var sjuk, då blir jag alltid sådär extra känslosam och gråter för ingenting
när jag vill tänka  så brukar jag alltid spela piano
när jag bakar  så brukar det nästan alltid bli kladdkaka, då det är något av det godaste som finns!
just nu tänker jag på  att jag gärna vill bli frisk
idag har jag  pluggat, tittat på TV, pluggat lite till, tagit alvedon, ätit mat och försökt vila
ikväll ska jag inte göra så mycket, plugga lite och sen så ska jag ska lyssna på ett gammalt ”Sommar i P1” avsnitt.
imorgon kommer jag  förhoppningsvis vara frisk
min mobiltelefon är  nog död vilken sekund som helst, borde ta och ladda den så fort som möjligt.
om jag var ett djur skulle jag vara  ett kattdjur, eller en fågel. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar