onsdag 23 mars 2011

Och så var allt stilla, stilla, stilla och lite, lite,lite tyst.

Just nu är mitt liv lite upp och ned. Det har varit så i några veckor vilket är förklaringen till att jag bara sådär, helt plötsligt slutade skriva. Allt började med död och efter det så har allt varit så omtumlande för mig, och livet runt omkring har liksom bara tickat förbi och mitt allt i detta är jag och vet inte vad jag ska känna och inte heller vad jag vill känna. Vet inte ens vad jag vill längre. Orkar inte. Plus så är skolan en väldans glad med prov/tal/inlämningar. Usch. Allt har gått segt. Allt har bara gått runt. Inget har varit som det brukar. Vet inte ens när jag tänkte börja skriva igen. Kanske imorgon. Kanske senare. Vet inte. Får se. Puss på er i alla fall, här får ni en fin låt som man har lyssnat på den senaste veckan i alla fall.


Det är från den fina filmen,  Eternal sunshine of the spotless mind. Den är så himla fin och jag vill så gärna se den till helgen, får väl se om det blir av eller ej ^^

2 kommentarer:

  1. Finns om du behöver snacka, vi måste ringas någon dag, JAG SAKNAR DIG!<3

    SvaraRadera
  2. Åh fina Sara! Ja vi borde definitivt ringas vid, så snart som möjligt! Imorgon kanske, om du har tid? SAKNAR DIG OCKSÅ! <3<3

    SvaraRadera