torsdag 31 mars 2011

1538

-så många bilder fanns det på min mobil. 1538... det är ganska mycket...  därför tyckte jag det passade bra att föra över dem till datorn. Här är några som har varit bosatt i min mobil sen vintras. Kom så tittar vi:





Jag pendlar ju var eviga dag, och en dag så stötte jag på denna äldre man som somnat till, han var så otrligt söt, så jag var bara tvungen att ta en bild. 
I vanliga fall är det ju bussen som jag väntar på, men varför inte bryta mönstret då och då?

Resande på min cykel, när även isen vilade på vattenytan

Älskar solen. Älskar att cykla, tillsammans fick det bli en bild? haha 

        




Fina Alice
Alice, några minuter innan någon av våra filmkvällar har sin början.
Johanna som fixar läpparna på ett fik.
Cykeltur med fina Johanna, eller ja... precis innan cykelturen börjar i alla fall haha
                                      
      


Några minuter innan bildlektionen skulle ta och börja.
Hilda någonstans i Lund
Jag och Charlott på ett födelsedagskalas.
På tågresa med Max.
Max bakar.
Var på en konstutställning och på trappan satt Max och räknade bilar
Energi


Fina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar