måndag 1 november 2010

Underbart.

Helgen är över, men trots det är man ledig. Det är fint. Helgen var lite så där underbar som bara helger kan vara ibland.

Det var nämligen så att på lördagen bjöds det på maskerad/filmkväll. Själv var man utklädd till Lilla My, ni vet hon i mumindalen? Precis, hon där med röd klänning och ett hår som är i en knut som står rakt upp. Fick i princip dränka håret i hårspray haha. Bland de andra kunde man finna en , en häxa, en slytherin eleve och massa twilightkaraktärer alla var så sjukt snygga! Med fyra kg godis, massa chips, ostbågar (som var ovanligt starka), ostbollar, chokladbollar, kladdkaka, marshmallowkladdkaka och en massa, massa läsk, så började vi filmkvällen. Vi började titta vid ka19 tiden och sista filmen slutade 10 på morgonen. Det var mer än roligt, men fy för vad trött man blev!

Dock så lyckades jag aldrig riktigt somna när jag kom hem vid 11 tiden. Visst försökte man, men det misslyckades. Det var först vid 15.30 tiden som jag lyckades somna. Dock var jag tvungen att vakna vid 17. Då jag hade bjudits på söndagsmiddag hemma hos en väldigt fin människa. Det var verkligen jättetrevligt och gott!

Vid 23 tiden var man i sitt eget rum och oj vad trött man var, somnade nästan bums. Sov i 12 timmar och var mer än lycklig!

Hoppas ni hade en fin helg också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar