onsdag 26 oktober 2011

Har ni också varit med om det?

Efter att ha hamnat i Lund för andra gången denna dag (det blir så ibland om vissa lektioner är instängda nämligen) så går jag förbi ett hus, som jag egentligen har gått förbi minst 104 gånger, men ändå aldrig riktigt lagt märke till, hur som helst så är det några barn som springer omkring i det huset (stora fönster är bra ibland?) och plötsligt får jag en känsla av att jag har varit med om detta tidigare, ... fast samtidgt inte (den gången var jag I huset och inte bara någon läskig typ som från andra sidan gatan ser in i andras fönster...) och då kommer jag på det! För ett år sedan (om inte mer) drömde jag en dröm som utspelade sig i det huset (förstår jag nu) och jag tror jag var...dagisfröken? Handlingen är oklar men haha själva känslan, är så sjukt udda och mysko och nästan lite, lite obehaglig, fråga mig inte varför men nu är det så.

Dessutom fryser mina fötter så jag måste komma på hur man stickar sockor också, halsdukar räcker tydligen inte alltid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar